TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT

Tmi Milla Stenman vastaa kauneustuotteita.fi-verkkokaupasta ja se on kokonaan Tmi Milla Stenman omistama.

Olemme täysin kotimainen verkkokauppa. Jo tilauksenne yhteydessä toivomme Teidän tutustuvan toimitusehtoihimme.

TOIMITUSEHDOT LYHYESTI

  • Tilausten käsittelyaika toimitettavaksi on normaalisti 3-5 arkipäivää.

  • Tuotteiden kuljetuksesta vastaa Posti. Pienikokoiset tuotteet postitetaan seurattavina kirjelähetyksinä (XXS-paketti) suoraan kirje- tai postilaatikkoon ja pakettilähetykset toimitusosoitetta lähimpään postikonttoriin tai postin noutopisteeseen. Lähetysten kuljetusnopeus riippuu Postin alueellisista toimitusajoista. Mikäli pakettisi viipyy tai haluat seurata lähetystä postin sivuilta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi seurantatunnuksen lähetyksellesi.

  • Tuotteet voi maksaa tilisiirrolla, pankki- tai luottokortilla tai mobile paylla.

  • Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa koko tilaus, tai osa siitä, 14 vuorokauden kuluessa toimituksesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusoikeus ei koske kosmetiikkatuotteita, kosmetiikkavälineitä, hygieniatuotteita tai koruja. 

  • Viallisen tai tilauksen vastaisen tuotteen palautuksen postituskuluista vastaa Makeupartistmillastenman-verkkokauppa, muissa tapauksissa palautuksen postikuluista vastaa tuotteen palauttaja.

SAATAVUUS JA TOIMITUSAIKA

Tilausten käsittelyaika on normaalisti 3-5 arkipäivää, tämän jälkeen ne siirtyvät Postin toimitettaviksi. (Huom! viikonlopun aikana tehdyt tilaukset, viivästykset postin jakelussa tai yleiset juhlapäivät; joulu ja pääsiäinen voivat vaikuttaa toimitusaikaan. Verkkokauppa ei myöskään vastaa Postin jakeluaikataulujen muutoksista tai niiden viivästyksistä.) Joissakin tapauksissa tilattu tuote voi olla loppunut varastostamme. Tuotteen ollessa loppu, ilmoitamme siitä vastaanottajalle, puhelimitse tai  sähköpostitse. Puuttuva tuote hyvitetään tai toimitetaan myöhemmin ns. jälkitoimituksena, asiakkaan toivomuksen mukaisesti. Verkkokauppa ei vastaa verkkokaupasta riippumattomista viivästyksistä toimituksissa.

TUOTTEEN TOIMITTAMINEN

Tilaukset toimittaa Posti. Tilaaja voi valita toimitusosoitteeksi ja vastaanottajaksi muun kuin oman osoitteensa (HUOM! Mikäli tilaat toiselle henkilölle tuotteita muistathan toimitusosoitteen lisäksi myös lisätä saajan puhelinnumeron). Asiakas vastaa siitä, että hänen tilauksellaan ja asiakastiedoissaan antamansa tiedot ovat oikein.  Mikäli tilauksessa annetut osoite-tai nimitiedot ovat virheelliset tai asiakas tilauksen toimituksen jälkeen haluaa lähetyksen uudelleen eri osoitteeseen, on asiakas velvollinen korvaamaan tästä aiheutuvat lisäpostikulut. Myös mikäli lähetys palautuu verkkokaupalle noutamattomana Postilta ja se halutaan uudelleen lähetettäväksi, on asiakas velvollinen korvaamaan tästä aiheutuvat lisäpostikulut verkkokaupalle.

Tilaus pakataan tuotteiden edellyttämällä tavalla. Puuterimaiset tuotteet, kuten luomivärit, puristepuuterit jne. pakataan pehmustettuihin kuoriin tai kuplamuovia taikka muuta pehmustetta sisältäviin paketteihin rikkoontumisen estämiseksi. Tilauksen mukana toimitetaan lähete tilauksesta. Toimitus- ja maksutapa valitaan ostoskorisivulla.

Postipaketti

Postipaketti toimitetaan toimitusosoitetta lähimpänä olevaan Postin toimipaikkaan tai jakelupisteeseen. Pakettitoimituksista asiakkaalle ei automaattisesti lähetetä seurantatunnusta. Vastaanottajalle lähetetään saapuneesta paketista ilmoitus  sähköpostitse, tekstiviestitse tai paperisena. Posti säilyttää lähetyksiä saapumisen jälkeen yhden viikon, tämän jälkeen noutomaton lähetys palautetaan lähettäjälle. Postin sivuilta löytyvät Postin toimipisteet ja niiden aukioloajat (Mikäli haluat lähetyksen Smart-Post pakettiautomaattiin merkitsethän sen tilauksen osoitetietojen yhteydessä). Postin palvelunumero yksityisasiakkaille on 0200 71000 (puhelun hinta pvm/mpm). Postipaketille voi valita kassa-sivulla lisämaksusta myös  toimitusvaihtoehdoksi  Paketti ovelle-lisäpalvelun, jolloin paketti toimitetaan asiakkaan ovelle Postin toimesta sovitusti asiakkaalle sopivaan ajankohtaan.

Kirjetoimitus

Pienikokoiset tuotteet voidaan toimittaa kirjeenä postilaatikkoon (Pikkupaketti). Mikäli kirje ei mahdu postilaatikosta sisään, toimitetaan se oman alueesi postiin. Tästä postinjakaja jättää erillisen ilmoituksen. Verkkokauppa pidättää oikeuden toimittaa kirjelähetys postipakettina, jos tuotteen laatu tai koko sitä vaatii. Valitessaan kirjetoimituksen tilaaja vastaa siitä, että lähetys kestää postilaatikkosäilytyksen. Postilaatikon/luukun olosuhteet (esim. kylmä, kuuma, kosteus) voivat olla haitallisia tuotteille, vaikka ulkoisten olosuhteiden vaikutukset on pyritty minimoimaan siihen tarkoitetulla pakkausmateriaalilla. 

Pikkupakettitoimituksista asiakkaalle ei automaattisesti lähetetä seurantatunnusta. Mikäli asiakas ei vastaanota verkkokaupan lähettämää tuotelähetystä Postin edellyttämässä viikon säilytysajassa ja lähetys palautuu verkkokauppaan, on asiakas velvoitettu maksamaan tästä verkkokaupalle aiheutuneet kulut lunastaakseen tilauksensa. Myös osoitteenmuutoksista on ilmoitettava välittömästi verkkokauppaan, mikäli tilauksessa on ilmoitettu vanha  tai muutoin virheellinen osoite. Uudelleenlähetyksistä uuteen osoitteeseen peritään tästä verkkokaupalle aiheutuneet ylimääräiset kulut.

Verkkokauppamme asiakaspalvelunumero palvelee arkisin klo 10.00-18.00. 

Puhelinnumero +358 (0)50 5606051

Postin asiakaspalvelu palvelee jakeluun liittyvissä kysymyksissä puhelinnumerossa 0200 71000.   

Toimituskulut

Tuotteen toimituskulut maksetaan tilauksen maksamisen yhteydessä. Jos tilauksen loppusumma ylittää 90€ postitoimitus on ilmainen.  Toimituskulut voivat muuttua kampanjoista riippuen. 

Toimituskulut ovat toimitustavan mukaan normaalisti:

Kirje (tuotteiden tilaussumma 0-90€): 5,90 €

Postipaketti (tuotteiden tilaussumma 0-90€): 7,90€

Paketti Ovelle-toimitustapa: 14,90€

TILAAMINEN

Kaikki verkkokaupassa esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron (24%). Toimituskulu ilmoitetaan ostoskorisivulla. Tilauksen maksettava summa määräytyy tilaushetken hintojen mukaan. Verkkokauppa pidättää oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Tilauksen teon aikana verkkokaupassa ilmoitettu hinta on voimassa koko tilauksen ajan.  Ostaminen ei edellytä rekisteröitymistä.

Onnistuneen tilauksen päättää tilausvahvistus, joka lähetetään automaattisesti tilaajan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistus kannattaa säilyttää, se toimii esimerkiksi takuukuittina tuotteille, joilla valmistaja on myöntänyt takuun. Erillistä takuukuittia ei toimiteta. Tilausvahvistuksesta voi myös myöhemmin tarkistaa tilauksen tiedot.

HUOM! Mikäli et ole saanut tilausvahvistusta tarkastathan vielä roskapostin, vahvistus on saattanut ohjautua vahingossa sinne.

Kun tilaus on maksettu, se siirtyy käsiteltäväksi. Mikäli haluat muuttaa tilauksesi ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.  Verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvien hintavirheiden osalta. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa niin merkittävästi tuotteen oikeasta hinnasta, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys. Ostamalla verkkokaupasta tilaaja hyväksyy, että verkkokauppa lähettää tilaajalle kirjepostia, sähköpostia tai tekstiviestejä tilaukseen ja toimitukseen liittyvissä asioissa.

MAKSAMINEN

Voit maksaa ostoksesi käyttäen suomalaisia verkkopankkeja, luottokortteja ja Paypalia. Maksutapahtumat hoituvat suomalaisen Paytrail-maksupalvelun tarjoajan kautta. Siirtyessäsi maksamaan tilaustasi siirryt Paytrail:n maksusivulle. Huomioithan, että kaikki EU:n Finanssivalvonnan alaiset maksupalvelujentarjoajat vaativat nykyisin verkko-ostamisessa kaksivaiheista todennusta, jotta maksaminen verkkokaupoissa olisi mahdollisimman turvallista.

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 0207 181830 www.paytrail.com Reklamaatiotapauksissa olethan yhteydessä ensisijaisesti verkkokaupan asiakaspalveluun ”Ota yhteyttä”-sivulla olevalla yhteydenottolomakkeella tai puhelimitse numeroon +358 (0)50 5859711.

Maksaminen tilisiirrolla

Kun maksutavaksi on tilauksen yhteydessä valittu tilisiirto (SEPA-maksu) lähettää verkkokauppa sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta ilmenevät  maksutiedot e-maksun suorittamista varten. Kun maksu on kirjautunut tilillemme, postitamme tilauksen tilausehtojemme mukaisesti.

VERKKOPALVELUSSA SÄILYTETTÄVÄT HENKILÖTIEDOT JA NIIDEN KÄYTTÖ

Tmi Milla Stenman verkkokaupassa tallennetaan käyttäjän luovuttamia tietoja ostotapahtuman yhteydessä, rekisteröidyttäessä tai joissain muissa tilanteissa. Tiedot tallennetaan verkkokaupan tietokantaan ja niitä käytetään tavaroiden toimitukseen, laskutukseen tai muuhun maksuliikenteeseen, kaupantekoon liittyviin yhteydenottoihin. Tietoja ei käytetä markkinoinnillisiin tarkoituksiin ilman käyttäjän suostumusta. Tietoja ei missään tilanteessa luovuteta kolmannelle osapuolelle ilman oikeuden päätöstä, lukuunottamatta asianmukaisille tahoille annettavia, tavaroiden toimituksen tai maksuliikenteen edellyttämiä tietoja. Näitä osapuolia sitovat samat Suomen lain tietosuojaperiaatteet. Verkkopalvelun käyttäjällä on oikeus tarkistaa itseään koskevat henkilötiedot, tarvittaessa muuttaa niitä tai poistaa tiedot rekisteristä kokonaan, poislukien toteutuneista ostotapahtumista tehdyt tallenteet ja dokumentit. Tietojentarkistuspyyntö osoitetaan asiakaspalveluumme ”Ota yhteyttä”-sivulla olevalla yhteydenottolomakkeella.

ASIAKASPALVELU

Onko sinulla kysyttävää? Autamme mielellämme! Lähetä meille viesti ”Ota yhteyttä”-sivulla olevalla yhteydenottolomakkeella. Vastaus lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos asia on kiireellinen, otathan yhteyttä meihin puhelimitse, arkisin 10.00-18.00.

Puhelinnumero +358 (0)50 5606051 tai tekstiviestillä milloin vain.

Posti_Group.svg.png

Toimitukset:

Posti Oy

Verkkomaksut: ( Mastercard, Debit, Visa)

  • millastenmanofficial
  • MakeUp Artist Milla Stenman

© 2020 by Dm. Direct Message

0